3.3.06

A Sardenya un altre cop!

Ei, penya, ja torno a estar a Sardenya. Aquest cop només per quatre dies, però paga la pena per 39 euros!. Ahir vaig fer un viatge mooolt llarg: gairebé tres hores fins a l'aeroport de Girona, una hora i quart de vol i tres hores i mitja d'autobùs fins a Casteddu (sard) - Càller (català) - Cagliari (italià). Vaig arribar passada la una de la nit, però per sort ja m'esperaven per anar a fer una birra!.

Avui hem estat voltant amb un col.lega per la ciutat, la capital de Sardenya (català) - Sardegna (italià) - Sardinnia/Sardigna/Sardinya (sard). Es una ciutat de cara al mar, amb una part antiga preciosa, més o menys com el casc antic de BCN però més petit. De fet, hi ha quatre zones antigues a la ciutat, perquè per aqui hi ha passat tothom (romans, pisans, genovesos, catalans, castellans, italians ... a part dels sards) i cadascu va fer la ciutat a un lloc diferent.

Ara estic a un bar davant el mar, prenent-me totes les Ichnusa (birra sarda) i Mirto (beguda tipica d'aqui) que puc fins a les 7 de la tarda, que em ve a buscar el col.lega per anar de festa. Demà segurament aniré a Aristanis, una altre ciutat a la costa, a casa d'un altre amic independentista. I diumenge, abans de marxar, un bistec de cavall davant la platja de l'Alguer!

Bé, us deixo, que mitja hora d'internet val 3 euros!!!. A veure si demà puc penjar alguna foto des de cal meu amic, el Cràudiu.

1 Comments:

At 7:35 p. m., Blogger Copons_en_lluita said...

Hola titi!!!

Ja veig que et cuides molt!!!jajaja
Jo també marxaré d'aquí unes horetes cap a Palència. A mi també m'espera un viatge bastant llarg: sortim a les 22.00h i arribarem cap a les 6.30 del matí...per sort puc dormir a tot arreu i intentaré fer-ho durant tot el viatge.
Ah! la Rosi m'ha dit que fot un fred infernal, per variar...

Bé, espero que t'ho passis molt bé (se que això ja ho fas) i que portis moltes fotos boniques de la teva estimada Sardenya.
Petons!!!
Helena.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home